Wednesday 11 April 2012

Progress and 34 weeks!

34 weeks  and 2 days pregnant and 6 weeks to go...
I have soooo many things I need to finish before the little leprechaun pops up!
I'm feeling very well, despite the numerous kicks that he's granting me too often and a horrible heartburn that I try to sooth with a thousand tablets of Rennies... I'm full of energy, (until 6pm, then I'm wrecked!) and I'm still going to work and studying for my exam.
I love spending time with Hana, she's just growing into this little charming, funny chatter-box! the things she says... sometimes I have to write them down, they're too good to be eventually filed under "forget"...
Best of all, I still manage to squeeze some time for sewing and today I'm doing lots! This is what I'm working on today before I'm going to go and collect my little precious darling.


34 setmanes i dos dies... falten 6 setmanes i he de fer taaaaaantes coses abans de que aquest follet surti disparat! Em sento molt be i amb molta energia, fins que arriba el vespre que aleshorres estic rebentada...
No tinc gaires molsties, nomes molta acidesa d'estomac que intento alleugerir amb mil pastilles de Rennies i  les multiples patades que m'esta donant el senyoret.
Encara estic treballant, ja falta poc per acabar i encara estic estudiant per aquest examen que s'acosta.
Me'ncanta passar el temps amb la Hana, esta super divertida i s'esta convertint en tota una senyoreta xerraire que no para. Les coses que diu... de vegades les escric perque son massa bones per que es quedin en l'oblit!
El millor de tot es que encara trobo temps per a poder cosir i avui he pogut avanc,ar molt! Aixo es el que estic fent avui abans d'anar a recollir la Hana a la llar.



just need to sort the backing for this sampler quilt
enllestint el darrere d'aquest sampler


and getting a couple of handbags ready...
i preparant un parell de bosses...



Ah! potser voleu provar sort al blog de l'Elena... a veure si endevineu quants botons hi ha en el pot de vidre que te i guanyeu un llibre i uns quants fat quarters! molta sort!

6 comments:

  1. Que sampler tan elegante!!!!. La tela de los bolsos es preciosa, es la primera vez que la veo. Un besote.

    ReplyDelete
  2. I'm glad you're well!
    I love the fabric in the second photo! Do you remember what it is??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Gill! I purchased it in Ikea about a year ago, it's called Susanna Multi Spots at €6.99 the metre!

      Delete
  3. Quants dies sense passar x aquí!!! I quina feinada que has fet! Algun dia m'animaré amb els quilts, em fas una enveja saníssima noia! Cuida't

    ReplyDelete
  4. Tens un blogs motl interessant. M'hi quedo. ;-)

    ReplyDelete
  5. Ostres Irina, a tu si que et cundeixen les hores!! Jo no vaig poder acabar el quilt abans que arribés l'Anna; el part es va avançar 10 dies!! Per cert, vist aquest segon part jo no m'arriscaria al part sense ajut de metges (l'Anna hagués pogut tenir problemes si no hagués estat per la clínica). Molts petons i cuida't!!

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...