Thursday 8 March 2012

premis










El meu blog ha rebut tres premis!
Gracies Cristina, de No Paris de Cosir, i gracies Nyapbuf, de Les Coses de Patchwork!


Ara em toca compartir set coses sobre mi:

1. M'agrada massa la xocolata.
2. M'agrada observar ocells.
3. Tinc mil cremes de llavis distribuides per totes les butxaques dels abrics, 
bosses, pantalons... i tot i aixi mai no les trobo quan les necessito.
3. No faig servir didal quan cuso a ma 
(pero ultimament per segons quines coses he vist que el necessito).
4. Tinc una bicicleta que em van donar fa un any
i encara no l'he fet anar! (i d'aqui a que ho faci encara passara un quant temps)
5. Menjo els cereals sense llet.
6. M'encanta el te.
7. Odio estar malalta.

i ara, he de contestar aquestes preguntes...
(coincideixo bastant amb la Cristina!)


1. Serie a la que estàs enganxada últimament... 
CAP, NO TINC TEMPS DE 
MIRAR LA TELE!!!

2. Una ciutat... 
SAN FRANCISCO

3. Un caprici complert... 
TENIR UN ESPAI PER COSIR

4. Un lloc per enamorar-se...
QUAN PASSA PASSA I QUALSEVOL LLOC ES L'IDEAL

5. Un objecte de desig...
UNA MÀQUINA DE COSIR QUE MAI S'ESPATLLI

6. Una illa...
AUGHINISH 
on visc!

7. Un dissenyador... 
AMY BUTLER

8. Un gust... 
LA XOCOLATAAAA!!!

9. Una fruita...
EL MANGO

10. Una cadena de TV... 
CAP NI UNA

11. Un complement...
LES BOSSES

12. El millor de la tele... 
EL SILENCI QUAN ESTA APAGADA

13. Un plà de diumenge de tardor...
A CASA AL COSTAT DE LA LLAR DE FOC

14. Postre preferit...
EL COULANT DE XOCOLATA
AMB GELAT DE VAINILLA...

15. L'última cançó que no et pots treure del cap...
MOTHERLAND

16. Una actriu...
JUDY DENCH

17. Un actor...
MORGAN FREEMAN 

18. Una revista...
MAKING

19. Un somni...
PODER VEURE L'AURORA BOREAL

20. Últim vici...
NO PODER PARAR DE COSIR

21. El que em molesta...
NO TENIR TEMPS DE FER TOT EL QUE VULL

22. Blanc o negre...
VERMELL

23. Tinc fòbia a...
RES

24. El teu color preferit...
VERMELL FOSC

25. El teu animal...
TOTS

26. Dia de la setmana...
DIMECRES
(per dir-ne algun, tots son iguals per a mi)

27. Perfum que utilitzo...
GREEN TEA D'ELISABETH ARDEN
EAU D'ISSEY MIYAKE

28. Tens les ungles pintades? 
DE VEGADES I SEMPRE TRANSPARENTS

29. Última vegada que has utilitzat sombres...
NI ME'N RECORDO

30. La meva passió...
FER COSES AMB LES MANS

31. La meva peça preferida a la tardor...
EL MEU ABRIC DE PANA

32. Cinc hàbits extranys...
1. Quan umto alguna cosa a la torrada ha d'estar completament coberta
2. No posar-me llet als cereals.
3. Com la Cristina, tambe mossego el fil abans d'enfilar-lo...
4. Ja no me'n surten mes!


I ARA, HE DE PASSAR AQUESTS PREMIS A 15 BLOCAIRES MES...

Trencare la norma... Tots els blogs que segueixo es mereixen un premi,
aixi que ja sabeu les que us podeu prendre per al.ludides!

gracies!


1 comment:

  1. jejejej, em passa el mateix amb les cremes de llavis!!!!!!!!!!! És fort, eh?!

    I sí, lo de la xocolata ha quedat clar, n'ets una super fan!

    Felicitats pels premis!

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...