Thursday 26 May 2011

LAYER CAKE QUILT ALONG - I need advise please - consell?










Ja he acabat tots els blocs del Layer Cake Quilt Along (com sempre, tard...). Ara falta fer el "sashing", la tela que va entre els blocs, despres afegire els marges i a poc a poc l'acabare. Aqui hi ha la resta de blocs que em faltaven. Pero tinc un dubte:

Quin color farieu servir pel "sashing", primer havia pensat en cru per l'Aster Manor, pero ara penso que es massa soso. M'agradaria algun color que contrastes. I per l'Awesome? taronja es massa fort, potser verd?
Podeu veure fotos dels dos mes avall, al final.
Algun consell? gracies!

I have already made all the blocks for the Layer Cake Quilt Along (late, as always...). Now I'll start making the sashing and then the outer frame. I'll finish it slowly, but steady! Here are the rest of the blocks. But I need some advise: 

what colour would you use for the sashing in the Aster Manor quilt?I thought of creamy first, but now I'm not convinced by it, it's too dull, I'd like something that stands out...
and for the Awesome? I don't want orange, maybe green?

you can see a photo of both if you scroll down.
all suggestions welcome! thank you


Aster Manor number 5
Awesome number 5

Awesome 6

Aster Manor 6

 Aster Manor number 7

Awesome number 7

Aster Manor number 8

Awesome number 8

Awesome number 9



Aster Manor number 9

Awesome 10


Aster Manor 10

Aster Manor number 11


Awesome 11
Awesome number 12
Aster Manor number 12

This is not the final layout, but I wanted to see all the blocks together.
I'm not quite sure of the clear background of the star in the middle row, I might change it.
Aqui hi ha tots els blocs junts, no sera el diseny final, pero els volia veure tots junts.
No estic molt convenc,uda amb el fons clar de l'estel del mig, potser el canviare.



It definitely doesn't work for the "Awesome" quilt as you can see here. I don't know what I was thinking of! So I changed it, and the only colour I had left from the layer cake was orange, so orange it is...
Aqui canta com una almeja i l'he canviat. N ose en que estava pensant!
Com que nomes em quedaven quadres taronges, s'ha quedat amb el taronja.




2 comments:

  1. No sé et donc idees, per l'Aster manor un colo salmó, per la foto sembla que hi pugui quedar bé, però ja saps que a les fotos els colors no queden sempre com realment són.

    I per l'altre potser sí un verd oliva.

    De totes maneres tinc guardada una pàgina on poses el color que tens i quin hi contrasta o complementa, de vegades va bé una mica d'ajuda. Te la passo per mail aquesta tarda.

    Per cert t'han quedat preciosos, m'encanten! Noia se't dóna molt bé això de fer quilts.

    ReplyDelete
  2. Mmmmmmm....
    jo estic amb la Núria amb l'Awesome: un color verd oliva crec que hi quedaria molt bé, però molt lleuger el color i llis. I també un color cru molt suau, hi quedaria bé.

    Per l'Aster Manor, en comptes de cru jo el faria blanc nuclear (si treus l'estrella que dius que volies treure) o bé, al contrari: un marró xocolata


    És que jo els veig molt clàssics i els deixaria aquest toc clàssic... si li poses un sashing massa modern, crec que aconseguiràs l'efecte contrari al que busques i serà com un matxambrat de sensacions...

    Però és una opinió només, eh...

    T'han quedat xulíssims!

    (també podries deixar-ne un sense sashing, l'Awesome no hi quedaria pas malament...)

    (crec que no t'ajudo gaire, jeje)

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...