Thursday 19 May 2011

ECO- GROCERY BAGS(I) - BOSSES DE LA COMPRA ECOLOGIQUES (I)





Tenia aquestes bosses de coto que vaig comprar al supermercat ALDI. Aqui els botiguers cobren les bosses i aixi intenten que la gent sigui mes respectuosa amb el medi ambient. Tens l'opcio de comprar les de plastic o les de roba. Quan vaig veure les de roba, vaig pensar que podria fer-les una mica mes maques i personalitzades i de moment aquestes son les dues primeres que he transformat.



I had these cotton grocery bags that I bought in an ALDI store. Here they charge you for carrier bags to promote respect for the environment. You can choose to buy either plastic or fabric ones, so when I saw those cheap cotton ones I thought I could make them into something nicer and more personalised. Here's my two first ones.



Volia que fos reversible. Primer vaig descosir les nances, vaig tallar unes de noves amb la tela de topos i les vaig cosir juntes perque es vegin les dues teles a cada costat. Amb la tela de topos tambe vaig fer una butxaca per cosir-la a un dels costats de la bossa llisa. I finalment nomes calia fer una altra bossa del mateix tamany. Es col.loca la bossa llisa a l'inreves, de manera que quan la fiquis dins de la bossa de topos, la part del reves queda tocant amb el reves de la bossa de topos.

I wanted to make a reversible bag. I used fabric I had to make another bag that measures exactly the same. I made a pocket and sew it onto the cream cotton bag. I took out the handles of the cotton bag and I sew them onto new ones that I cut out from the new fabric. 


tallant i planxant les nances
cutting and ironing the handles
nances cosides/sewn handles
butxaca / pocket

one bag into the other, wrong sides facing
una bossa dins de l'altra, cares del reves tocant-se


Vaig doblegar la vora de les dues bosses cap endins sense oblidar-me de ficar les nances alla on volia.  Vaig cosir tot el voltant i llestos. En un tres i no res, tinc una bossa per anar al mercat reutilitzable i personalitzada.
I folded the two top seams inwards and placed the handles where it suited me. I topstitched all along and that's it, my own personlised eco-grocery bag!

folding in the seams with handles in place
doblegant les vores cap endins amb les nances col.locades a lloc


topstitching / cosint el voltant





Amb la segona bossa, vaig decidir fer la bossa de l'Aldi mes petita, fent servir una bossa que ja tenia com a model. L'unic que canvio es la mida de la bossa amb la tela de ratlles, fent-la mes llarga per poder doblegar-la cap endins. Amb les nances i la butxaca faig el mateix que abans.







For the second bag I decided to make a smaller one. I also changed the measurements of the stripy bag, making it longer so I can fold it on the top. The pocket and the handles are made the same way a


 before.





3 comments:

  1. t'han quedat súper boniques!!

    ReplyDelete
  2. I think your grocery bags are wonderful and so practical. I know you will enjoy using them each time you shop.

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...