Tuesday 31 May 2011

DONE! FET!

Ja he acabat el quilt de paret i a hores d'ara deu estar volant cap a Catalunya. He fet un encoixinat lliure amb corves, com l'ultim que vaig fer. Encara estic practicant i ja ho tinc mes o menys dominat.



I have finished the wall hanging and right now it must be flying to Catalonia. I used free motion again, as I am still practicing and getting much better at it.





He afegit una pec,a al darrere per poder posar un canya i penjar-lo
I added a hanging sleeve at the back





Projectes acabats vol dir donar-ne pas a nous i avui m'ha arribat la primera comanda que vaig fer a Sew Mama Sew:

Finished projects means starting new ones and the first batch of fabric that I've ordered has arrived from Sew Mama Sew, just ready to be used:



Pop Garden - Zag Stripe Gold
Bijoux - Tiled Primerose Cinnamon 
Sanctuary - Orchid Feng Shui Sherbet 
Goo Goo Gear - Alenxander Henry
Happier - Bugs White - Deena Rutter
Happier - Bugs Blue
Happier - Garden White
Happier - Birds White
Happier - Stripes Pink
City Weekend - Treetop Yellow Gold
City Weekend - Treetop Candy Store Pink
City Weekend - Treetop Morning Yellow

City Weekend



Goo Goo Gear 
(I LOVE THIS ONE!!!)
(aquesta M'ENCANTA!)

Tambe he comprat lli, entretela i un parell de charm packs de colors llisos.
I also bought some natural linen, a couple of charm packs Kona Bright Palette solids 
and some interfacing

I que hi ha a la nova llista de projectes???
He trobat un altra blog molt xulo, JCasa, i m'agradaria fer aixo


And what 's in my list of new projects to do???
I found another cool blog, JCasa,  and I am going to make this

8 comments:

  1. I'm happy to have found your blog :) Those fabric's are so cute, I hope to give quilting a try one day!

    ReplyDelete
  2. Quin quilt més preciós que t'ha quedat, i el sashing blanc li dóna tanta vida!

    ReplyDelete
  3. Irina, m'ha arribat el teu fatquarter!!! quina sorpresa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    No ho esperava pas! I sí, com tu dius, estic enfeinada i no passo gaire pels blocs...

    Ah, ja en tinc la utilitat, al teu retall!!! jiji...
    GRÀCIES!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. OOO I am jealous look at all those lovely fabrics!

    Fi

    ReplyDelete
  5. T'ha quedat xulíssim! I l'encoixinat... uuaaaaauuuuuuu!!!!
    M'encanta la tela Goo Goo Gear, és molt divertida!

    I ara aclareix-me un dubte, sisplau: el projecte és una bossa o té només una nansa per penjar a la paret (o on es vulgui)?

    ReplyDelete
  6. gracies Kudifamily,

    el projecte de la bosa es una mena de cistell que es penja per una nansa. tenia pensat comprr una estanteria d'Ikea, la Leksvik, i ja me la imaginava amb uns quants d'aquests cistells als penjadors que te a sota... ara em falta comprar l'estanteria!

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...