Sunday 6 February 2011

AltErinG... fiRsT AtTemPt... / TuNINg PRimEr iNtEnt...



La Hana esta creixent molt rapid i hi ha un munt de roba que vaig empaquetant per donar-la. Pero tambe hi ha peces que me les quedo, altres que vull fer servir com a patrons i despres n'hi ha d'altres que m'agradaria fer-ne alguna cosa. 
No em surt gaire be aixo de "tunejar", pero es que mai no ho havia intentat.
Aqui teniu el meu primer intent: d'uns pantalons de pana a una faldilla. Sembla facil...o aixo creia quan veia altres blogs!
M'ha servit per practicar les vores i fer repunts, pero el resultat final no ha sigut com m'esperava. Es dificil prendre mides a una nena de quasi dos anys que no para quieta quan li ho demanes... i com que no tenia una faldilla que pogues prendre com a mida... aixi m'ha sortit!
Tinc molts mes pantalons que li van curts aixi que hi haura mes intents.




Hana is growing very fast and I have a good amount of clothes that I'm packing for the charity shop. There are some items that I like to keep and others that I use as patterns or even try to alter them and make them into something else.
I'm not very good at making them into something else, but I haven't really tried.
Here's my first attempt: from corduroy pant to a skirt. It looks easy... or so it seemed to me when I saw it on other blogs...!
I could practice folding and sewing hems, topstitching and little things like that. But the final product was not like I expected. It is very difficult to measure an almost 2 year old girl who doesn't stand still when you ask her to. I didn't have a skirt that I could use as a guide either... so well...
I have more pants that are too short for her, so there will be more attempts.


Aixo es el que he fet
This is what I did



 descosir les costures,  tallar a la llargada que vull i marca les costures del davant i darrere
open the seams, cut to the desired length and mark the new front and back seams



Fer la vora
Make a hem 


Cosir les costures del davant i del darrere
 Sew the front and back seams



 Fer un repunt
Topstitch



 I la pobra no pot caminar!
And the poor thing can't even walk!




que hauria d'haver fet?
what should I have done?


Vaig intentar escurc,ar-la una mica al veure que quan caminava se li doblegava uns dos cm cap amunt. pero quan ho vaig fer, vaig pensar de deixar-li un tall, per obrir mes i ja em va sortir un xurro que ni ho ensenyo!!!ha ha!
Ja ho tornare a intentar...


I tried to fix it by shortening it a wee bit beacuse I saw that when she was walking it naturally folded itself up an inch. But when I did it, I thought it would be a good idea to make a vent, and that was a total fiasco! Don't even want to take a photo of that!


I'll try again....

6 comments:

  1. Ei, que les coses a vegades no surten a la primera, segur que la pròxima ja no se't resisitirà!!!
    Jo crec que tinc tota una col·lecció de xurros esperant algun "arreglillo"

    ReplyDelete
  2. ha ha! podriem obrir un blog de xurros!
    tinc una llista d'espera!

    ReplyDelete
  3. Irina, fes-li un tall al darrere, així podrà moure's. La propera vegada no arranis tant i fes-la una mica acampanada. Sempres és millor que sobri i haver de tallar una mica al final.
    Amb el tall em sembla que aniràs bé...
    a veure com et queda...

    ReplyDelete
  4. Ei, Irina! La primera vegada sempre és complicat, jeje.

    Mira, et deixo dos tutorials que tinc: el primer és el que vaig fer servir per fer-li una faldilla a la Clàudia, quan encara cosia a mà, jeje) i dóna molt bon resultat; i el segon és una cucadaaaaa, però encara no l'he fet. A veure si t'animes i ens ho ensenyes!

    jeans faldilla
    jeans faldilla ruffle

    ReplyDelete
  5. Moltes gracies pels links! ho tornare a intentar, i tant!
    El tall al darrere el vaig fer quan la vaig voler arreglar i pujar la vora, pero no va sortir gaire be. La propera vegada el fare. Ja us ho ensenyare...

    ReplyDelete
  6. Quina gràcia!Com he rigut imaginant la pobra patufa caminant com un pingüí! Tan bé que t'havia quedat! La propera, segur que et surt!

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...