Friday 22 January 2010

VESTITS D'ESTIU - SUNDRESS



La meva mare ha fet la majoria d'aquests vestits. Em va ensenyar com fer la tira de ganxet per fer el cos i els tirants i aixi en vaig fer un. Els que tenen la tela blanca els pintare algun detall, encara m'estic pensant quin.



My mum made most of these dresses. She showed me how to crochet the body and the straps and I made one too. I'm thinking of painting some little thing on the ones with white fabric, but I'm still thinking what...









2 comments:

  1. el granate amb les floretes m'encanta!.
    El ganchet ja el "domino" una mica més que la mitja jeje.

    ReplyDelete
  2. he he... aquest es el que vaig fer jo, tots els altres estan fets per la meva mare! i encara n'he de fer mes de fotos!!!
    A veure si t'animes i en fas un!!!

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...